X
اسعار العملات اسعار الذهب الطقس ارقام تهمك خدمات حكومية عبر الإنترنت حجز تذاكر الطيران حجز تذاكر سكك حديد مصر الصفحات الرسمية للوزارات والجهات الحكومية أحدث الوظائف الحكومية دفع فواتير التليفون فواتير الكهرباء حجز تذاكر دار الأوبرا و ساقية الصاوي شاهد العالم بالبعد الثالث حركة الطائرات في العالم لحظة بلحظة في السينما الآن مواقيت الصلاة وظائف خالية خدمات لذوي الإحتياجات الخاصة خدمات لشباب الخريجين حجز مجاني لجميع فنادق العالم خدمات الهيئة القومية للتأمين الإجتماعى
رئيس التحرير عصام كامل
السبت 24 أغسطس 2019 م
السيطرة على حريق مخزن "الشيبسي" بفاقوس.. وبدء عمليات التبريد (فيديو) افتتاح بطولة دوري "مستقبل وطن" بأمانة التبين (صور) محمد رمضان للجمهور: لو بتحبوني انزلوا من على المسرح حملات مكثفة لضبط سارقي التيار الكهربائي في قنا مصرع شاب دهسا أسفل عجلات قطار المنيا "الأدوات المكتبية": انتعاش المبيعات مع اقتراب الموسم الدراسي الجديد خبير: البورصة مرت بمرحلة جني أرباح وبدء صعود المؤشر في دورته الجديدة التحقيق في مصرع قائد عربة كارو في حادث تصادم بطريق أطفيح صراع بين المصري والإسماعيلي للتعاقد مع مدافع المريخ البورسعيدي مشيرة خطاب: ترامب مستفز وطايح في خصومه وعلاقته بالإعلام ليست طيبة بلطجية يعتدون على شاب بالأسلحة النارية والبيضاء في الشرقية رسميًا.. محمد شريف إعارة سنة لإنبي مقابل مليون و500 ألف جنيه وزير الأوقاف: الله هيأ لمصر قائدا حكيما نائب يطالب بحملات مفاجئة وسرية على الصيدليات لمنع تداول أدوية مغشوشة النيابة تطلب تقدير الخسائر الناجمة عن حريق مصنع إسفنج بأكتوبر عودة حجاج بيت الله الحرام إلى مطار الأقصر رجال الإطفاء يحاولون السيطرة على حريق مخزن "الشيبسي" بالشرقية (فيديو) عماد متعب يتحدث عن أهمية دور كبار الأهلي لتخطي المرحلة الحالية "مصر للطيران" تنقل 4600 حاج على متن 22 رحلة جوية
ريشة وقلم روسيا 2018
البااارلمنجى: نواب دايرتنا محتارين.. تيران وصنافير هيروحوا لمين؟

بصراحة أنا مش عارف أبدأ معاكم منين.. من حالة الطناش اللى عايشها كل نائب في دايرتنا تجاه مشاكلنا.. ولا من موقفهم المتناقض من تيران وصنافير!! طب سيبك أنت وهو من الطناش بتاع النواب علشان إحنا اتعودنا ...
الجمعة 16.06.2017 04:07 م
بهلول المشغول: تنزل المرة دى يا حسين

خلصانة ومعاها رمانة وخُد بدل الرمانة اتنين ماعدتش صنافير حيرانة وتيران معروفة لمين سيب نفسك وما تتعب حسك ولا تفتى وتقول دى لمين فيه ناس بتفهم عنك ورئيس علينا أمين وحكومة ماهياش محكومة من غازى ولا ...
الجمعة 16.06.2017 03:41 م
«البااارلمنجي»: نائبنا حصري.. عايز يحبس مليون مصري

احبسني يا معلم.. قصدي احبسني يا سيادة النائب، علشان ترضي الحكومة والمسئولين.. وعلشان تدعم مصر وإتلافها يا نور العين.. ما هو إنت ما تعرفش نفسك بتمثل مين.. بتمثل الحكومة في البرلمان ولا بتمثل ...
الجمعة 09.06.2017 08:32 م
بهلول المشغول: اللهم إنى صايم

وأنا صايم حبيت ألهيني ماهو ساعة لقلبي وساعة لديني أخدتني أيدي للريموت قلت أتمدد وأعلي الصوت فجأة ركبت «الحصان الأسود» «طاقة نور» قالتلي فوت «لمعي القط» كان موجود في إيده «كلبش» وشكله بيموت قلت «اللهم ...
الجمعة 09.06.2017 06:07 م
بهلول المشغول: وحوى يا وحوى.. إياحا

جانا رمضان والعيشة جنان لا ميكروفون ينقل تراويح ولا حتى موائد للرحمن كل دا قال إيه بقى بتصريح واللى يخالف بيروح في ليمان صلاح الدين بقا ضلالى بشهادة يوسف بن زيدان والأزهر مش عاجب مظهر ولا عاجب عضو ...
الجمعة 02.06.2017 10:39 م
البااارلمنجى: رشوة انتخابية على موائد الرحمن الرمضانية

في بداية كلامى لازم أقول لكم كل سنة وحضراتكم طيبين ورمضان كريم عليكم وعلى أولادكم وبناتكم وآبائكم وأمهاتكم.. أما بعد.. فأنا جمعتكم النهارده يا أهالي دائرتى الكرام في تلك السهرة الرمضانية الجميلة ...
الجمعة 02.06.2017 08:47 م
بهلول المشغول: نفسى أعيش.. والعيشة مافيش

توت توت.. أنا الجربوع توت توت.. هموت مـ الجوع توت توت.. رمضان أهو جانى توت توت.. والناس نسيانى توت توت.. ناسينى ليه توت توت.. ياسعادة البيه توت توت.. مشاكلى كتير توت توت.. عند الوزير توت توت.. ...
الأربعاء 24.05.2017 08:08 م
مربعات حسن شاهين


الإثنين 22.05.2017 09:17 م
البااارلمنجي: طوبة على طوبة.. النائبة بوظت الخطوبة

وقال على رأي المثل «الفاضي يعمل قاضي».. واحنا عندنا كام نائب كده تحس إنهم فاضيين، ومش عارفين يعملوا إيه؟ أو يطالبوا الحكومة بإيه؟ أو شغلانتهم في البرلمان إيه؟.. وخاصة نواب دايرتنا. وأنا بقى جمعتكم ...
الأربعاء 17.05.2017 11:02 م
بهلول المشغول: شيخ الأزهر رمز لمصر.. وأبو حامد تلميذ في الفصل

كنت فاكرك عيل جامد يامحمد يابن أبو حامد أتاريك ناوى نية سودة للأزهر ومشايخه ياجامد أتارى عندك وقت فراغ وجابولك قانون متصاغ قالولك نفذ يا حمادة قال يعنى عندك دماغ قلت الأزهر دا إرهابى وقدام إعلام ...
الجمعة 12.05.2017 06:50 م
مربعات حسن شاهين


الإثنين 08.05.2017 09:11 م
بهلول المشغول: تحيا مصر ولو نموت

يا كفوف ولادنا الصغيرين يا أمل باقى السنين رحتوا المدرسة تتعلموا وللا رجعتوا مسمومين؟! مين السبب في البهدلة مين هو صاحب المسألة صاحب لمصنع تغذية ولا اللى ناقص مرجلة؟! جايز اللى ناقص دا وزير أو حتى ...
الثلاثاء 02.05.2017 08:46 م
بهلول المشغول: إحنا الشعب ابن اللئيمة

مش متأثر مش مقهور عادى واللى يغور يغور هدفع كل المطلوب منى وباقى الشهر أعيش معذور ّتمن الحاجة بقى ضعفين وآدى الأزمة لها سنتين قالوا استحمل ست شهور بدل الستة صبرت عامين مش راح اصدق تانى كلام ولا ...
الثلاثاء 02.05.2017 08:05 م
بهلول المشغول:نفسى آكل الكاكا

البيه النائب أبو كاكا يشترى تفاح وكمان كاكا وأنا هنا محروم.. كاكا جيبى مخروم.. كاكا محتار في غدايا.. كاكا ومش لاقى عشايا.. كاكا عايش مخنوق.. كاكا في رقبتى طوق.. كاكا مهموم بعيالى.. كاكا وباللى ...
الثلاثاء 02.05.2017 07:55 م
بهلول المشغول: بيع يا عم يا شايل الهم

مع نفسك بقا يا كبير يا معالي سيادة الوزير تشيل الدعم.. تحط الدعم احنا تعلمنا التكبير مش راح نسأل أي سؤال وهنغني همومنا فـي موال أخنق فينا ياعم براحتك مجاتش عليك يعني ياخال وأنت يا وزير الصحة الغالي ...
الإثنين 01.05.2017 06:53 م








كاريكاتير + المزيد


فيتو على فيسبوك




حوارات + المزيد


تفضيلات القراء