Advertisements
Advertisements
الثلاثاء 27 يوليه 2021...17 ذو الحجة 1442 الجريدة الورقية
Advertisements
Advertisements

مي حلمي باكية: مشوفتش من طليقى غير الفضايح والخيانة والضرب | فيديو

ثقافة وفنون

محمد طاهر أبو الجود

قالت الإعلامية مي حلمي طليقة الفنان محمد رشاد: "طليقى كان بيصبحني بعلقة ويمسيني بعلقة وروحت الشغل مرة عينيا وارمة من الضرب".


ضرب مبرح

وأضافت خلال لقائها ببرنامج "شيخ الحارة والجريئة" الذي تقدمه المخرجة إيناس الدغيدي بقناة "القاهرة والناس": "روحت مرة الشغل وعينيا زرقا من ضرب طليقي ليا وفضلوا يحطولي ميكب اب كتير علشان يداروا المشكلة وساعتها قلت اتخبطت في الباب، وبعد لما اتضربت ضرب مبرح اتصالحنا بالليل وكان ليلة رأس السنة".


امرأة بائسة

وتابعت: "كنت ست بائسة في الحب ولما كان طليقي بيضربني كنت بحاول ادافع عن روحي ومرة اخذت بوكس في عيني اليمين لما حاولت ادافع عن نفسي ومرة تانية حاولت ادافع بطفاية".

خيانة زوجية

وعلقت على صورة محمد رشاد: "لا عدو ولا حبيب وربنا يصلح حاله ويديله علي قد نيته وضميره وبنتقم منه بتجاهله وهو مبقاش في حياتي، وبقى غريب ومقدرش اقول اسمه".

وكشفت المذيعة مي حلمي تفاصيل خيانة طليقها محمد رشاد لها، قائلة: "ظبطت خيانته ليا لما الموبايل بتاعه نور وكان مفتوح وانا حطيت ايدي عليه والرسالة خطفتني وكلام مينفعش يتقال لأنه متقالش ليا أنا كزوجة".


بكاء الانفصال

وبكت المذيعة مي حلمي علي الهواء بسبب خيانة طليقها محمد رشاد لها، قائلة: "كان نفسي زي ما بيتحب يحب ولكن للأسف محبنيش وكان وهم.. عمر الذكري ما تتمحي ولكن الحب بيخلص وزعلانة انى اديت حب كتير أوي وانا متحبتش.. ومجاليش من جوازه غير الفضايح والناس اتهمتني انى ست شريرة".

وقالت الإعلامية مي حلمي، طليقة الفنانة محمد رشاد في حديث سابق: إنها عملت بلوك لعدد من المشاهير، ومنهم المطرب مصطفى حجاج وهاني محروس وعفاف محروس وكل آل محروس بسبب طليقها.

وأضافت: "رشاد طلب مني أعمل كده، وفهمني حاجات غلط".

سلبية في شخصيتها

وتابعت: "بكره في شخصيتي المتسامح المتناهي اللي عندي، ولازم أخد القلم 7 مرات علشان أؤمن أن خلاص كفاية".

حلقة عفت نصار

وأردفت: "زعلت أني استضفت الكابتن عفت نصار مرتين في برنامجي ومكنش لطيف وراء الكواليس لأنه بيحب يتاجر بأخطاء غيره، وكانت من أسوأ حلقاتي برغم انتشارها على السوشيال ميديا".

Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements