رئيس التحرير
عصام كامل

عمر كمال يكشف حقيقة خطوبته لـ"جوهرة".. ويرد على انتقادات السخرية من كورونا| فيديو

عمر كمال وجوهرة
عمر كمال وجوهرة

خرج الفنان الشاب،  عمر كمال، عن صمته للرد على الانتقادات التى تعرض لها الفترة الأخيرة، من قبل بعض النشطاء على مواقع التواصل الاجتماعي، وكان أبرزها انتشار شائعة خطبته من الراقصة الروسية الشهير (جوهرة)، بخلاف فيديو السخرية من كورونا مع المطرب الشعبي رضا البحراوي.

وقال عمر، فى فيديو بث مباشر على صحفته الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك":"أنا بتعرض  لظلم كتير في الفترة الأخيرة، هحكيلكم مواقف كتيرة أنتوا احكموا فيها أنا غلطان ولا لأ، في إهانة كتيرة ليا وشتيمة بالأب والأم ولو أي حد مكاني وأهلي شافوه هيزعلوا".

 

 

أما عن صورته مع جوهرة، وإنتشار شائعة خطوبتهما فقال : “في صورة انتشرت من فترة وقالوا عمر كمال راح خطب فلانة، أنا لا قولت أنى خطبت، ولا ليا علاقة بحد ولا صرحت بكدا، أنا راجل في حالي وبشوف شغلي”.

وأضاف : “بيتقالي أنت بتطلع تتكلم كتير جدا، وأنا عمري ما ظهرت غير بشغلي، كل ما بظهر بشغلي ببقى تريند، أنا عمري ماعملت حاجة عشان أتعمد أبقى تريند، أنا عامل الصفحة دي من 2012، أنا مبفرضش على حد يشوفني”.

وعن الفيديو الذي عرضه لتقديم بلاغ ضده للنائب العام، فقال: “عملنا فيديو أنا ورضا البحراوي الفيديو في بيت واحد صاحبنا، ومسحناه والموضوع اتقفل عشان الناس بتتضايق، وبعد كده الفيديو اتصدر تاني بعد ما أتقص، وراحوا شتموا وعابوا فينا”.  

الجريدة الرسمية