X
اسعار العملات اسعار الذهب الطقس ارقام تهمك خدمات حكومية عبر الإنترنت حجز تذاكر الطيران حجز تذاكر سكك حديد مصر الصفحات الرسمية للوزارات والجهات الحكومية أحدث الوظائف الحكومية دفع فواتير التليفون فواتير الكهرباء حجز تذاكر دار الأوبرا و ساقية الصاوي شاهد العالم بالبعد الثالث حركة الطائرات في العالم لحظة بلحظة في السينما الآن مواقيت الصلاة وظائف خالية خدمات لذوي الإحتياجات الخاصة خدمات لشباب الخريجين حجز مجاني لجميع فنادق العالم خدمات الهيئة القومية للتأمين الإجتماعى
رئيس التحرير عصام كامل
الأحد 21 أبريل 2019 م
السويدي: 70% نسبة المكون المحلي في بعض الصناعات الطبية مسن يدلي بصوته داخل سيارة ربع نقل أمام لجنة الاستفتاء بسوهاج (فيديو) مسن يدلي بصوته داخل سيارة إسعاف في الإسكندرية (صور) خالد الغندور يدلي بصوته في الاستفتاء على التعديلات الدستورية تكريم داليا البحيري وأحمد فريد وهبة الأباصيري من ملتقى الإبداع (صور) وزير النقل يستمع لمشكلات المسافرين بمحطة سيدي جابر (صور) سمر يسري تدلي بصوتها في الاستفتاء على التعديلات الدستورية «عفريتة إسماعيل يس».. الراقصة كيتي هل قضى عليها السرطان أم الجاسوسية؟ محافظ الجيزة يتفقد لجان الاستفتاء على التعديلات الدستورية بالوراق وزير النقل يتفقد أحد اللجان للمغتربين في الإسكندرية (صور) 30 صورة ترصد مظاهر الاستفتاء على الدستور في البحيرة «الفنان المشرد» يدلي بصوته في الاستفتاء على تعديل الدستور بالشرقية رئيس جامعة العريش يتقدم مسيرة طلابية للاستفتاء على الدستور (صور) هالة فاخر تدلي بصوتها في استفتاء التعديلات الدستورية بمدينتي (صور) رنيم الوليلي تتأهل لربع نهائي بطولة الجونة للإسكواش أحمد السبكي يدلي بصوته في استفتاء التعديلات الدستورية مؤشر سوق الأسهم السعودية يغلق مرتفعًا عضوات حزب النور بالبحيرة تشاركن في الاستفتاء على الدستور (صور) سيدة بالقليوبية بعد التصويت في الاستفتاء: عايزين السيسي 100 سنة (فيديو)



تفضيلات القراء

أهم موضوعات الساخرون + المزيد
أهم الاخبار + المزيد
أهم الفيديوهات + المزيد
مقالات الرأي + المزيد
فيتو على فيسبوك

كاريكاتير + المزيد



 

ساخرون.. كابتن ماجد: إدينى رمضان وخُد منى مروان

الخميس 07/فبراير/2019 - 09:36 ص
ساخرون.. كابتن ماجد:
 
تخيل يا مؤمن لو أن "رمضان صبحى" هو اللى بيلعب في ماتش "الأهلي وسيمبا التنزاني" كان ممكن يجرى إيه.. رمضان كان هيفضل يلف ويدور بالكورة مع نفسه لغاية ما ربنا يهديه ويباصيها أو يضيعها بعد أن يمل منها أو يكون غُلب حماره، وكانت المباراة ستنتهى بالكتير بفوز الأهلي 2/صفر!

وعلى العكس منه لعب "حسين الشحات" اللى الكورة ماكانتش بتقعد في رجله اكتر من عدة ثوانى.. غياب رمضان أظهر مواهب "الشحات" وقدراته.. وأطلق العنان لـ"على معلول" اللى أخد حريته في كل الانطلاقات اللى عملها وصنع منها معظم أهداف الفريق.. فيا ريت ماحدش يقول لى "إدينى رمضان" ولا حد يجيبلى سيرة "مروان".

وأنا مش عارف إيه السر اللى في "مروان محسن" بيجبر المدربين أنهم يصرون على إشراكه في كل المباريات.. أيوه يعنى بيعمل إيه مروان غير أنه بيحط هدف بعد إضاعة عشرين هدف تانيين.. أنا بزعل قوى لما بسمع إن الأهلاوية زعلانين من غياب مروان وبستغرب بجد.

عموما ربنا يشفيه ويرجع للملاعب بس يا ريت مش للمنتخب.. علشان بطولة أفريقيا هتبقى على أرضنا وعايزين نروح نشجع وننبسط مش نروح نشد في شعر راسنا مع كل هجمة بيضيعها مروان!

موضوعات متعلقة

أخبار تهمك

تابعنا على

تعليقات Facebook

سياسة التعليقات