رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

"ملكة جمال الناس".. تفاصيل أغنية محمد شاهين الجديدة

محمد شاهين
محمد شاهين
Advertisements

يستعد المطرب محمد شاهين لطرح أغنيته الجديدة التي تحمل عنوان “ملكة جمال الناس”، التي من المقرر طرحها خلال الأيام المقبلة.

وكشف مصدر مقرب من محمد شاهين عن تفاصيل ألاغنية في تصريح خاص لـ"فيتو" قائلا: “الأغنية بعنوان ملكة جمال الناس ومن كلمات سلمي رشيد وألحان سامر أبو طالب وتوزيع نعتز ندي ومكس وماستر ماهر صلاح”.

الهجوم على حمو بيكا

على جانب آخر، هاجم محمد شاهين مؤخرًا مطرب المهرجانات حموبيكا، بعد أن طرح الأخير لأغنية تجمعهما بعنوان "قلبي شايل وجع"، دون علمه، حيث قال: "أنا مش بتاع لايف واتكلم بشكل رخيص على موضوع مهرجان مع حمو بيكا بس اللي عمله اسمه غدر وقلة قيمة.. من فترة كلمني حمو بيكا في التليفون رحت وسجلنا تراك، وبعديها بفترة لقيت بوستر نازل عند واحد من الناس اللي بتصمم البوسترات دي من غير ما اعرف".

وتابع شاهين: "كلمت حمو بيكا قلت له ازاي قال لي أنا هانزل في العيد 6 أغاني.. باكلمه في حقوق الأغنية أقل حاجة في حقي، يرد يقول لي: (أنا هاخد الحقوق كلها)، على أساس أن النجم المحترم هايعرفني بالناس.. على أساس أن النجم المحترم أنا شغال عنده.. رديت قلت له: الكلام ده مش هاينفع، وقفلت معاه.. بعدها بعت لمصمم البوستر، وقال لي أن الأغنية مش هاتنزل.. أتفاجئ النهاردة بنزولها بدون علمي على أساس إيه"؟!

واختتم المطرب الشاب محمد شاهين كلامه متوعدًا حمو بيكا، وقال: "أنا هاعرف أجيب حقي كويس بالقانون".

Advertisements
Advertisements
الجريدة الرسمية