رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

بسبب رامز جلال.. صابرين تهاجم بسمة وهبة: برنامجك مقلب حرامية | فيديو

الفنانة صابرين
الفنانة صابرين
Advertisements

قالت الفنانة صابرين: "رامز جلال كل سنة كان بيبعت لي وكنت بفقسها وبكتشف المقلب قبل ما أروح، والمرة دي اتاخدت خوانة".
 

مشهد مع فاندام

وتابعت خلال لقائه ببرنامج "العرافة" الذي تقدمه بسمة وهبة، المذاع علي قناة "المحور": "ما قررتش خالص إني أروح مع رامز جلال وأنا اتقال لي إنى رايحة أعمل مشهد مع فاندام".
 

هجوم صابرين على بسمة وهبة

وعلقت بسمة وهبة: "يا صابرين كأنك ما كنتيش عارفة إنك رايحة مقلب مع رامز جلال.. دا احنا في شهر رمضان"، لترد الفنانة صابرين منفعلة: "بقول لك إيه ما أنتِ برنامجك ده مقلب.. هو ده مش مقلب؟ مقلب طبعًا دا مقلب حرامية أساسًا"، لتعقب بسمة: "أنا برنامجي مش مقلب".
 

مقلب حرامية

وعقبت صابرين: "برنامجك يا بسمة مقلب حرامية ومش عارفة إيه اللى هيحصل فيَّ، أنا ما أعرفش الأسئلة، هو أنتِ اديتيني الأسئلة.. دا أكبر مقلب".

أم كلثوم التمثيل وتقدير رامز جلال

ولفتت صابرين: "رامز جلال ما تجاوزش في حقي، وقال عني أم كلثوم التمثيل".
 

علقت الفنانة صابرين، على تصريح الفنانة حلا شيحة بأن الحجاب شرف وأنها تحاول أن يتقبل الله منها، قائلة: "أنا مليش علاقة بحجابها بس موقفها مع أبوها مريب ما ينفعش تهاجمه على السوشيال ميديا، وعودتها إلى الحجاب مرة أخرى دا تخبط ".
 

صابرين تكشف رأيها في الحجاب

وتابعت خلال لقائها ببرنامج "العرافة" المذاع على قناة "المحور": "لما عملت مسلسل "كشكول لكل مواطن" كنت مهزوزة ومكنتش أنا بسبب الحجاب، علشان كده أنا أبرر لحلا شيحة تخبطها في العودة للحجاب والابتعاد عن التمثيل".

شرف المرأة 

وأضافت:"أي حاجة في الدنيا بتستر المرأة فهو شرف مش شرط الحجاب، والشرف في كل الأخلاقيات مش بس في الحجاب، وحلا شيحة حرة في حجابها.

Advertisements
Advertisements
الجريدة الرسمية