رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

شيرين:4 مشاهد مع تامر حسني أفضل من بطولة مع نجمة لم تحترم تاريخي|فيديو

الفنانة شيرين
الفنانة شيرين
Advertisements

قالت الفنانة شيرين: "رفضت 5 أعمال فنية الصيف الماضي، ولو أنا محترمتش نفسي مش هلاقي اللى يحترمني".
 

رفض عمل فني

وأضافت الممثلة شيرين، خلال لقائها ببرنامج "كلام الناس" المذاع علي قناة "ام بي سي مصر":"حد كلمني وقاللى احنا محتاجينك معانا فقلت له طبعا ابعتلي السيناريو فقاللى معلش انا مزنوق جدا في الوقت وعايزين نبدأ التصوير بعد يومين، فكانت الطريقة مش كويسة فرفضت الاشتراك في العمل".
 

الدور الجيد

ولفتت:"مفيش حاجة اسمها دور صغير ودور كبير ولكن فيه دور حلو ودور وحش، وممكن اطلع ضيفة شرف بس تكون التجربة حلوة".
 

التمثيل مع تامي حسني

وأشارت:"جسدت 4 مشاهد مع تامر حسني وهما افضل عندي من دور بطولة مع نجمة لم تحترم تاريخي، وانا بقوله اللى الامام ومن نجاح لنجاح وهو بيهتم بالتلحين والكلمات والإخراج والكتابة وبيحدث في نفسه دايما ودي حاجة كويسة".
 

ويستعد النجم تامر حسني، لإحياء حفل غنائي على مسرح القرية العالمية في دولة دبي في تمام الساعة التاسعة من مساء يوم الجمعة 11 مارس الجاري.

 

ومن المفترض أن يقدم تامر حسني باقة من أغانيه التي يحبها الجمهور ويتفاعل معها ومن أبرزهم "عمري ابتدا"، "يا مالي عيني"، "عيش بشوقك"، وغيرهم من الأغنيات الأخرى.

 

وفي سياق آخر بدأ المطرب والممثل تامر حسني، تسجيل أغنية فيلمه السينمائي الجديد "بحبك" والذي من المقرر عرضه خلال الفترة المقبلة.

ومن المفترض أن يكشف تامر حسني التفاصيل الكاملة لأغنية فيلمه الجديد "بحبك" خلال الأيام القليلة المقبلة.

 

وشارك تامر حسني الجمهور بصورة جديدة من داخل الإستوديو أثناء تسجيل أغنية فيلمه الجديد "بحبك" وذلك من خلال حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

 

وعلق تامر حسني على الصورة قائلًا: "نهاركم عسل يا ناس يا عسل دلوقتِ بسجل أغنية فيلم "بحبك" ومبسوط بيها أوي عشان فعلا هتخصكوا جامد".

 

فيلم بحبك
وفيلم بحبك يضم نخبة كبيرة من النجوم على رأسهم النجم تامر حسني وهنا الزاهد وهدى المفتي وحمدي الميرغني وغيرهم من النجوم وتدور أحداثه في إطار الرومانسية والكوميديا الخفيفة.

Advertisements
Advertisements
الجريدة الرسمية