رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

شيرين رضا للمتنمرين على ابنتها نور: هغسلكم وأشطفكم وأزرعكم في الأرض

شيرين رضا وابنتها
شيرين رضا وابنتها نور
Advertisements

هاجمت الفنانة شيرين رضا، خلال لقائها ببرنامج “كلمة أخيرة” الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي بقناة “ON E”، المتنمرين على ابنتها نور عمرو دياب.

هجوم شيرين رضا على المتنمرين على ابنتها نور

وأضافت: "عايزة أقول للناس اللي بيقولوا لها شكلك وحش وعاملة كده ليه؟ هما شكلهم عامل إزاي، أنا أصلا أكبر متنمرة في الدنيا واللي هيتنمر على بنتي أنا ممكن أغسله وأشطفه وأزرعه في الأرض وهاكلهم لأني أم، فرجوني جمالكم وحلاوتكم وجسمكم ودرستو فين واتعلمتو إيه وبتشتغلو إيه".

 

رسالة شيرين رضا للمتنمرين على ابنتها نور 

وتابعت شيرين رضا: "قبل ما تتنمر على حد شوف إنك لازم تبقى أحسن منه، والسوشيال ميديا بقت مؤذية".

 

رأي شيرين رضا في مشاهد القبلات والأحضان

وعلقت في نفس اللقاء: "القبلات والأحضان لو متوظفة صح في مشاهد السينما هتبقى مظبوطة، وأنا لست ضد المشاهد الساخنة طالما متوظفة صح".
 

رسالة شيرين رضا لرافضي مشاهد الإغراء والقبلات

وعن الفنانين الذين يرفضون القبلات والمشاهد الساخنة في الأفلام، علقت شيرين رضا: "طب ليه بيشتغلوا في الفن ممكن يشتغلوا في الراديو، والراديو مش لازم يمسكوا حد، ومصطلح السينما النظيفة دي شتيمة لأنه بيشتمنا كلنا يعني اللي ما يعملش غير كده يبقى قاصده إننا مبتذلين أو سمعتنا وحشة، السينما تبين الواقع وحياتنا كبني آدمين، ومش بنعمل حياة البقرة، والست لما بتشوف ابنها اللي بقالها 20 سنة ما شفتهوش ينفع تسلم عليه بس ده خطأ". 
 

وكانت أجرت الإعلامية ريم ميلاد حوارا مع النجمة شيرين رضا ببرنامج "Et بالعربي" بعد إعلان ابنتها نور عمرو دياب خطبتها، وعلقت شيرين رضا على الخطوبة وقالت: "باركت لنور على الخطوبة بس ما باركتلهاش على السوشيال ميديا ودي بنتي بنتكلم أنا وهي في اليوم ٥٠ ألف مرة وبحب أن كلامي معاها يبقى برايفت بيننا".

 

ووجهت شيرين رضا رسالة لنور عبر البرنامج السعودي et بالعربي ونصحتها أن تكون سعيد وقالت: "أحب أقول لها تنبسط ومتسمعش كلام الناس السخيفة اللي بتحط تعليقات سخيفة من ناس ما تعرفناش ومعرفش إحنا مين ولا بنتكلم إزاي فتركز في حياتها ومتركزش مع الناس ويارب حياتها تبقى سعيدة".

Advertisements
Advertisements
الجريدة الرسمية