رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

منى زكي توجه رسالة إلى ريهام عبد الغفور

منى زكي وريهام عبد
منى زكي وريهام عبد الغفور
Advertisements

وجهت الفنانة منى زكي رسالة إلى زميلتها ريهام عبد الغفور من خلال خاصية “الإستوري” على “إنستجرام”  قائلة: “أنتِ حبيبتي والله ويا رب دائما مكسرة الدنيا”.

 

جاء ذلك بعد تصريحات ريهام عبد الغفور عن مني زكي التي قالت فيها: “أنا ابتديت أمثل أصلًا عشان بحب منى زكي لأن أول واحدة جت في بالي عايزة أبقى زيها كانت منى زكي”.

 

وفي سياق آخر قالت الفنانة منى زكي: "يونس ابني آخر العنقود وأصعب واحد غلبني ولسه بيغلبني في التربية، أما بنتي لي لي فكانت نسمة وقعدت معاها 11 سنة كانت نسمة".

 

حب منى زكي للبنات

وتابعت خلال لقائها ببرنامج "سهرانين" الذي يقدمه الفنان أمير كرارة بقناة "أون إي": "تربية البنات بالنسبة لي أسهل من الأولاد، وفكرة أن حد يبصلي وأنا بتكلم ويبقى فيه تواصل ما بينا ومركِّز معايا دي مبتحصلش مع الصبيان ولكن البنات هي اللي بتبقى مصحصحة ومركِّزة معايا".

 

وأضافت: "أنا وأحمد حلمي كان نفسنا نخلف بنات كتير مش ولاد، ولما جاء الولاد انبسط أوي بس الخلفة دي بتاعت ربنا، وأحيانًا الستات بتبقى سند أكبر لأهلها أكتر من الرجالة، ولكن ليها علاقة بمين قادر يشيل المسؤولية".

 

ولفتت: "بنتي لي لي كانت شايلاني آخر سنتين مع الولدين كأنها أم بديلة وبتساعدني ولكن للأسف رايحة جامعة فأنا اللي هبقى متدبسة، وهي بتشتغل في مشروع الرسم وأنا فخورة بيها وبشجعها، وأحمد حلمي بيرسم أكتر مني، ولكن أنا موقفة رسم ومش في دماغي".

Advertisements
Advertisements
الجريدة الرسمية