رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

شريفة ماهر عن وفاة ابنها الأكبر: مسمحاه ليوم الدين

الفنانة شريفة ماهر
الفنانة شريفة ماهر
Advertisements

علقت الفنانة شريفة ماهر، علي وفاة ابنها الأكبر "مجدي"، عن عالمنا صباح اليوم الجمعة، قائلة: "برغم اللى حصل منه معايا لما عرفت خبر وفاته وقعت من طولي انا مسمحاه ليوم الدين".

 

جراحة ابن شريفة ماهر


وأضافت خلال مداخلة هاتفية ببرنامج “كلام الناس” المذاع علي قناة “mbc مصر”: "حاولت الإتصال بإبني اللى توفى لما عرفت انه هيجري عملية جراحية في القلب وردوا عليا في المستشفى إن حالته صعبة".

 

وفاة ابن شريفة ماهر

ولفتت شريفة ماهر: "طليقة ابني اللى عايشة في السويد بلغتني بوفاته وسامحته على كل حاجة لأني أم، اللى مات مجدي، واللى مبحبهوش ابني شريف لسه مماتش وده عمرى ما هسامحه ولا هرضا عليه وللأسف هو مسعور على الفلوس، ومكنتش متصورة أن يحصل معايا كده من ولادي".

بكاء شريفة ماهر


وأكملت باكية: "مجدي ابني اللي مات مكنش بيني وبينه مشاكل، وللأسف دفنوا ابني من غير ما يبلغوني".

نجل شريفة ماهر
وقال شريف شوقي: "أنا عارف إن الجنة تحت أقدام الأمهات، ولا يمكن في حياتي أشتم أمي أو أمد إيدي عليها، إيدي تتقطع قبل لما أمد إيدي عليها.. أنا اشتريت الشقق الخاصة بأمي منذ 2007، وفي حيازتي والمرافق كلها باسمي، ومعايا عقود صحة وتوقيع، والمهندس اللي كان باني معاها العمارة موقع شاهد على العقود، وبعطيها فلوس تعيش منها، وأختي ناهد أعطتها مليون جنيه سمسرة من الفيلا اللي باعتها".

لتعقب الفنانة شريفة ماهر: "عامل لي صحة توقيع فين دي مزورة.. دا أنا هسجنك، أنا بايعة لبنتي نيفين العمارة من 2007، وكتاب ربنا مبعتش ليك.. أنت كداب وربنا هينتقم منك، لو هعدم عينيا".

Advertisements
Advertisements
الجريدة الرسمية