رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

شيرين عبد الوهاب تحقق 22 مليون مشاهدة بـ"كلها غيرانة" و"خاصمت النوم"

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب
Advertisements

حققت النجمة شيرين عبد الوهاب نجاحا كبيرا مؤخرا من خلال الأغنيتين الجديدتين التي طرحتهما في الفترة الماضية.

وبلغت مشاهدات أغنيتيها الجديدة "كلها غيرانة" و"خاصمت النوم"  أكثر من 20 مليون مشاهدة علي موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب" في أيام قليلة فقط.

 

أغنية خاصمت النوم

وتقترب أغنية شيرين عبد الوهاب الجديدة "خاصمت النوم" من الوصول إلى 4 ملايين مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب" منذ طرحها من أيام.

 

أغنية خاصمت النوم من كلمات عمرو المصري وألحان عمرو الشاذلي وتوزيع عمرو الخضري.

 

وتقول كلمات الأغنية:" بعدك مارتحتش يوم ونسيت وخاصمت النوم انا لسه مكاني ولا اتحركت بفكر فيك هكدب لو قولت بخير بصراحه انا وجعي كبير متقولش ان انتا نستني وعادي وهنت عليك يرضيك يعني اعيش مافيش ولا اي حاجه نفعاني عشان انساك منا اصلا روحي معاك انساك ازاي  ريح قلبي قول حلول خلينا نرجع تاني بلاش وداع وكفايه وقت ضاع ما البعد بنتعب فيه  فاكر ايامنا زمان قعدتنا في كل مكان وكلام ووعود اننا عمرنا ما نفارق بعض طب ليه يا حبيبي مشيت لا رجعتلي ولا حنيت وسايبني لوحدي بكلم نفسي في عز البرد.

 

أغنية كلها غيرانة

واقتربت أغنية "كلها غيرانة" أحدث أغنيات الفنانة شيرين عبد الوهاب من تحقيق  18 مليون مشاهدة عبر موقع الفيديوهات "يوتيوب" منذ طرحها من 5 أيام.

 

أغنية كلها غيرانة من كلمات الشاعر محمد مصطفى ملك وألحان محمود أنور وتوزيع موسيقي محمد مجدي.

وتقول كلمات الأغنية: "كلها غيرانة بتحقد والنفسية سواد لو أعدي في حتة أنا مش بسلم من الكومنتات طب أعمل ايه منا ست جميلة ودي كاريزمات أنا بدخل اي مكان بقلبه ده بفضل الله واللي يشوفني على طول بعجبه من غير معاناة في حاجات كده خلقة ربنا مش مجهود عاملاه خلوا اللي يغير مننا يجي ويعمل زينا من غير ما يغل يقل ويضربنا في ضهرنا خلوه يجي في وشنا لو عنده حاجة يقولنا

 

 وبلاش بقي شغل قالولنا كفاية كلام عننا الناس طول ما بتتكلم عنك ليك قيمة جايبين سيرتك بالخير أو كانت دايرة نميمة سيبها على الله وفكك طول ما النية سليمة وأنا في المواضيع ده أنا واخده شهادة خبرة سنين وكلام الناس بقى بالنسبالي زي البنزين بيخليني أنور أكتر واثبت أنا مين".

Advertisements
Advertisements
الجريدة الرسمية