بوابة فيتو : ريهام سعيد لـ«أيتن عامر»: مش هرد عليكي احترامًا لأختك (طباعة)
ريهام سعيد لـ«أيتن عامر»: مش هرد عليكي احترامًا لأختك
آخر تحديث: الأربعاء 08/05/2019 09:12 م
ردت الإعلامية ريهام سعيد على الفنانة أيتن عامر بعد أن تحدثت الأخيرة عنها في برنامج "شيخ الحارة" المعروض على شاشة قناة القاهرة والناس وقالت رأيها في ريهام كممثلة.

وكتبت ريهام عبر صفحتها الشخصية على موقع الصور الشهير إنستجرام «ايتن عامر مش هرد عليكي احتراما لأختك الكبيرة المحترمة وعشان ردي هايوجعك وأنا ماتعودتش أوجع حد بس أنتي صعبانى عليا».

وكانت أيتن عامر كشفت سبب خلافها مع الإعلامية ريهام سعيد خلال استضافتها في برنامج "شيخ الحارة" قائلة «شاركت في إحدى حلقات برنامج من غير زعل الذي كانت تقدمه الإعلامية، ولم أكن أعلم أن البرنامج مقلب، وكنت ماسكة نفسى بالعافية، وأتكت عليا جامد، ومكنش في دماغى إن ده مقلب، ولم أتوقع أنها ممكن تعمل فيا كده ».

وعن رأيها في الإعلامية ريهام سعيد كممثلة، أكدت ايتن، «ريهام سعيد محتاجة تشتغل على نفسها، وتشارك في دورات تدريبية وورش عمل لأنها مش دارسة فن ومسرح».

وأضافت: «ريهام سعيد من الناس اللى مش بتهتم إنها تطلع حلوة على الشاشة، اللى بيعجبنى في ريهام أنها بتمثل من غير مكياج، نظرا لأنها مذيعة وخبرتها قليلة، والجامعات اللى بيتقال عليها جامعات خاصة مش حلوة في التعليم، ولا تقدم ما يقدمه المعهد العالى للفنون المسرحية».