Advertisements
Advertisements
الجمعة 26 فبراير 2021...14 رجب 1442 الجريدة الورقية
Advertisements
Advertisements

في جلسة تصوير خاصة.. سميرة سعيد تعيد طرح أغنيتها بحب معاك

تريند سميرة سعيد
سميرة سعيد

حنان عبد الهادي

نشرت المطربة المغربية سميرة سعيد جلسة تصوير خاصة بأغنيتها  "بحب معاك" في ألبومها الغنائي الجديد، وأثرت في أغنيتها الجديدة أن تعود للرومانسية بعيدًا عن صخب الحياة.

وظهرت سميرة سعيد في جلسة التصوير الخاصة بأغنيتها الجديدة ببلوفر من الصوف، لونه "بيج"، واستخدمت المكياج الهادئ بألوان تميل إلي البني الفاتح.



 
وأغنية "بحب معاك" من كلمات محمود طلعت، وألحان أحمد العدل، وتوزيع موسيقى أحمد حسام، وإخراج نضال هانى.. وتقول كلمات أغنية بحب معاك "بحب معاك أحس الوقت بيعدي وآخر الليل يبان بدري وبعدين يبقى دلوقتي وتنطق إسمي يبقى جميل بحب معاك الاقي ان الوجع راحة وأحكي كلامي بصراحة وتسمع ليا بالراحة وما تملش من التفاصيل بحب تشوفني من جوه وتقلب ضعفي ده قوة وتبعد عني وانت قريب وانت بعيد.. تقرب لي وتفهم حزني من صوتي وتقرا عينيا وسكوتي وزي ما قلبي"



"محتاجلك يحس انك بتحتاج ليه بحب معاك اكون حرة ومسئولة وليا وجودي مش صورة وأحس بإن انا الأولى وآخر وحدة تعرفها بحب معاك تحسسني بقيمتي كتير وان ما بيننا حب كبير واني بجد وش الخير واجمل واحدة بتشوفها بحب تشوفني من جوه وتقلب ضعفي ده قوة وتبعد عني وانت قريب وانت بعيد.. تقرب لي وتفهم حزني من صوتي وتقرا عينيا وسكوتي وزي ما قلبي محتاجلك يحس انك بتحتاج ليه". 






وكان الديفا سميرة سعيد قررت مع بداية عام 2021 الاعتماد على طريقة جديدة لطرح ألبومها الجديد، بطرح أغنية أو أكثر من ألبومها كل شهر،  وبذلك تكتمل أغاني ألبومها خلال العام. وكانت البداية أمس الأربعاء بطرح أغنية "بحب معاك"، التي كانت مفاجأة شهر يناير، على اليوتيوب وجميع المتاجر الإلكترونية. 

Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements