رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements

شقيق ياسمين عبدالعزيز لمحمد رمضان: "ناقصك إيه عشان تعمل كده ؟! "

وائل عبدالعزيز
وائل عبدالعزيز

علق الفنان وائل عبدالعزيز شقيق الفنانة ياسمين عبدالعزيز، علي الصورة الأخيرة التي نشرها الفنان محمد رمضان عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “ فيس بوك”، من داخل غرفة العمليات، والتي كتب بجانبها “ إيقاف الطبيب الذي صورني الصورة دي”

 

وكتب وائل تدوينة طويلة وجهها لرمضان حيث قال : “ يا ابني أنت بتعمل كده ليه .. ناقصك إيه عشان تبقي بالدماغ دي !!! .. أنا اشتغلت معاك ابن حلال مكنتش كده خالص وكنت ابن بلد وجدع وكنا صحاب وأكلت معاك عيش وملح كتيًر وليك علّيا إني أنصحك”

حفل الفلانتين لخالد سليم كامل العدد

وأضاف وائل “ أنت فاهم معني الكلام ده إيه!!! .. انك بتستهزأ وبتتشفي في بني آدم خسر شغله بسببك .. أنت ليه حابب تكره الناس فيك ... إيه الحلو في اللي أنت بتعمله ده عايز افهم .. ماتركز في شغلك ونجاحك وتمثيلك بدل الهبد ده “

وأنهي وائل حديثه قائلا : “ عييييب يا محمد يا رمضان عيييييييب وروح راضي الراجل ده عشان الناس تحترمك الراجل غلط وأنت كمان .. بس وقوفك جنبه هيغير كتيًر صدقني !!؟ “

يذكر أن البعض ظن أن محمد رمضان قد قصد التهكم من الطيار الذي فقد عمله بسبب الفيديو الذي نشره رمضان عبر السوشيال ميديا، خاصة أن تعليق محمد رمضان علي صورته من داخل غرفة العمليات كانت تُظهر ذلك. 

Advertisements
الجريدة الرسمية