رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements

شقيقة محمد حلاوة لـ ياسمين عبد العزيز: "خليكي بعيد عننا.. مبسوطين من غيرك"

لمياء حلاوة شقيقة
لمياء حلاوة شقيقة رجل الأعمال محمد حلاوة
وجهت "لمياء حلاوة" شقيقة رجل الأعمال محمد حلاوة، عبر حساب شقيقها على موقع الصور الشهير "انستجرام"، رسالة قوية للفنانة ياسمين عبد العزيز.

محمد حلاوة وريهام حجاج


وظهرت لمياء حلاوة في فيديو قالت فيه: "أنا اسمي لمياء حلاوة أخت محمد حلاوة، الحقيقة أنا شفت برنامج ريهام صاحبتي وأختي ومرات أخويا وكنت فرحانه بيه وشفت إنها قالت كلام محترم وكلام من قلبها، الحاجة اللي ضايقتني وأزعجتني ودي حاجة عائلية أني فوجئت من كام ساعة كلام ميصحش يتقال".

وأضافت: "يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنتحارب ونتهاجم ويتقال علينا كلام غلط وإحنا مبنردش علشان خاطر مصلحة ولادنا وعلشان ده اللي اتعلمناه في الدنيا أن إحنا نخاف على ولادنا بس الظاهر أن في ناس تانية مش فارق معاها الكلام ده إحنا خلاص خرجناكي من حياتنا، وقفلنا صفحتك ومش بس كده مبنفتكركيش وعاوزينك أنتي كمان تركزي في صفحتك وتنسينا".



وتابعت: "حاولي أنك تكوني سعيدة لأن إحنا بقينا سعداء وإحنا بعيد عنك، يارب الكلام ده يوصلك لأن غير كده أنا أظن أنك هتبوظي الصفحة الجديدة بتاعتك هي كمان، ده اللي عاوزة أقولهولك وأقوله لمصلحة ولادك".

ياسمين عبد العزيز

وكانت الفنانة ياسمين عبد العزيز نشرت عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، كوميك لشخصية الخديوي التي قدمها زوجها أحمد العوضي في مسلسلهما الأخير "اللي ملوش كبير"، حيث علقت عليه قائلة: "جوز حرابيق".

وربط الكثيرون بين هذا التعليق وبين ذكر اسم ياسمين عبد العزيز في لقاء تليفزيوني بثته الإعلامية بوسي شلبي مع الفنانة ريهام حجاج زوجة رجل الأعمال محمد حلاوة الزوج السابق لـ ياسمين عبدالعزيز ووالد طفلتها.
Advertisements
الجريدة الرسمية