رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements

تعرف على قنوات عرض مسلسل "كله بالحب" في رمضان 2021

مسلسل كله بالحب
مسلسل كله بالحب
يشارك كل من النجمة زينة والفنان أحمد السعدني بمسلسلهما "كله بالحب" ضمن المارثون الرمضاني 2021.

وتقرر عرض المسلسل في رمضان على القنوات الآتية، النهار، النهار دراما، وفضائية روتانا دراما، وفضائية osn، منصة "viu".


مسلسل كله بالحب

مسلسل "كله بالحب" تدور أحداثه في إطار درامي اجتماعي، حول العلاقات الأسرية والزوجية، وذلك حيث تنشأ خلافات بين زوجين، تؤدي إلى ترك الزوج المنزل ورفضه لفكرة الطلاق.

والعمل من تأليف أحمد الشخيبي وإخراج عصام عبد الحميد، وبطولة أحمد السعدني وزينة وصابرين وسامر المصري وريم البارودي.



ازمة احمد السعدني مع زينة

نشبت أزمة بين احمد السعدني و الفنانة زينة داخل كواليس مسلسل "كله بالحب" بسبب  تدخلها في تفاصيل العمل، وقرر "السعدني" الانسحاب من المسلسل وأعلن ذلك منذ أيام قليلة من خلال حسابه الشخصي على موقع "فيس بوك" قائلا: "المؤشرات ترجح انسحابي من السباق الرمضاني وعوضنا عليك يا رب والتفاصيل لاحقا".

وكتب "السعدني" منشوراً على حسابه الشخصي عبر موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك" قائلا: "الحقيقة أنا عمري ما عملت مشكله في شغلي وعمري ما اختلفت مع زمايلي إنما أنا اللي بيحصل معايا في المسلسل اللي شغال فيه ٢٤ ساعة مبروحش بيتنا عشان يلحق العرض".

"والواحد ساكت و بيعدي بلاوي عشان الزنقة والظروف أنا متربي في إستوديوهات كبرنا أنا واللي زيي اللي كان بيتقال عليهم أبناء الفنانين كأنها شتيمة على احترام مهنتنا مواعيدنا ومذاكرتنا وتحضيرنا للشغل احترامنا للكلمة قبل العقد للأسف شركة الأنتاج ما التزمتش معايا باتفاقهم اللي على أساسه وافقت أشتغل وكان شرط أساسي لقبولي الشغل معاهم".


"والحقيقة أول مرة أشوف تصميم دعاية عمل فني من أفيشات وبرومو بتعمله زميلة في العمل طول عمري كنت فاكرها من اختصاص شركة الإنتاج الحقيقة أنا ضهري في الحيط أكمل وأقبل بالعبث ده عشان باقي الزملاء الفنانين والفنيين المشاركين في العمل اللي ملهمش ذنب، ولا اقعد في بيتنا و اكتفي باللي صورته واطلب من النقابة تجيبلي حقوقي المادية وفي كل الاحوال انا بعتذر لاي شخص بيحبني عن تواجدي في هذا العمل لان الحقيقة اللي بيحصل ده مهزلة.
Advertisements
الجريدة الرسمية