رئيس التحرير
عصام كامل
Advertisements
Advertisements
Advertisements

تامر حسني يؤجل طرح فيديو كليب «عيد الحب»: لا يمكن أتسرع

تامر حسني
تامر حسني
أعلن الفنان تامر حسني تأجيل أحدث كليباته التي كان ينوي طرحها غدا "يوم عيد الحب".

وكتب حسني، عبر صفحته الشخصية على موقع "فيس بوك" : «كان نفسي أنزل في يوم 14 فبراير بأغنية جديدة مصورة بس للأسف مخلصتش بالشكل اللي أنا منتظره، واللي يليق بجمهور محترم زيكم فا محتاجه لسه شغل كتير فيه».


كان نفسي انزل في يوم ١٤ /٢ بأغنيه جديده مصوره بس للاسف مخلصتش بالشكل اللي أنا منتظره واللي يليق بجمهور محترم زيكم فا...
Posted by Tamer Hosny on Saturday, 13 February 2021


وتابع تامر فى منشوره قائلاً: «أنا لا يمكن أتسرع وانزل بعمل لسه مش جاهز، بعتذر لكم جداً جداً جداً، أنا آسف كان نفسي أشارككم في اللحظة دي بالعمل دا، بس ملحوقة إن شاء الله، كل سنة وانتوا طيبين ويوم حب جميل عليكم».

وكان الفنان تامر حسني قدم لجمهوره ومتابعيه، روشتة للتغلب على الصعوبات التي تواجهه في حياته الفنية والشخصية، من خلال كتابة بعض النصائح عبر حساباته الرسمية بمواقع التواصل الاجتماعي.

وكتب تامر تدوينة طويلة عبر صفحته الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي " فيس بوك" ، حيث قال : " نهاركم جميل زيكم ، من كام يوم نزلت بوست تحفيزي ليكم عن النجاح و الحقيقه فرحت اوي من استقبالكم للبوست و سبحان الله حسيت ناس كتير كانت مستنيه تسمع كلام زي دا".

وأضاف تامر حسني: "يا جماعة احنا في العصر الصعب دا بنواجه كمية حقد وغل وكراهية وطاقة سلبية مش طبيعيه لازم نرد عليها بالعكس لازم يكون في طاقة أكبر بترد على كل الإحباط دا، والحقيقة أن أنا عندي بعض الخبرات في الحياة من خلال رحلتي المتواضعة أحب أوصلها ليكم".


وتابع: "هحاول كل كام يوم اتناقش معاكم في موضوع او اقترح عليكم حاجه بعملها دايماً ، هبدأ بحاجه بعملها باستمرار وعلمتها للمقربين مني ومواظبين عليها من سنين، وهي انكم حالاً تستحضروا  ناس في دماغكم بتحبوهم وتدعولهم بأسمائهم في ظهر الغيب بكل اللي يتمنوه، وكل فترة نكررها ونثبتها زي ما بنثبت حاجات تانية في حياتنا مش بالاهميه دي، والله هتلاقوا تساهيل كتير حصلت مش هتعرفوا بتحصل منين يلا بينا دعوات".
Advertisements
الجريدة الرسمية